Hari ini tanggal 5 November 2009
bersamaan 17 Zulkaedah 1430 Hijrah genap usiaku 23 tahun.
Aku BERAZAM aku mahu jadi orang yang baik..
melakukan kebaikan supaya orang lain mendapat manfaat..
jika aku tidak mampu..
janganlah kiranya aku berbuat kejahatan..
atau kejahatan dalam kebaikan..
biarlah aku diam andai aku belum bersedia..
kini aku lemah..
Namun...
tidak pula aku ingin jadi lemah selama-lamanya..
aku harap aku akan kuat..
dan aku mohon sangat-sangat, biarlah aku jadi kuat untuk melakukan kebaikan..
dengan itu aku akan berusaha..
dan Engkau saja tempat aku mengadu..
kerana Kau teman setiaku.
Ya Rabbi...
redhailah daku.

aku ingin...

Hamba Allah yang TAAT [عبد الله المطاعة]

Anak yang Solehah [بنت الصالحة]

Pendidik yang berTAQWA [مربية المتقية]

Pelajar yang Cemerlang [طالبة الممتازة]

Penulis yang berManfaat [مألفة المنافعة]

Isteri keSAYANGan [زوجة المحبوبة]

Ummi yang BIJAK [أم العقيلة]

Tiada ulasan: